Ben je tevreden?

Geef jouw mening

Wij doen ons uiterste best om onze verloskundige zorg zo optimaal mogelijk te verlenen en hopen dat jullie hierover tevreden zijn. Mocht je de zorg graag anders zien dan je tot nu toe van ons hebt ervaren, geef dit dan altijd aan. We passen onze zorg, waar mogelijk, graag aan op jullie wensen.

Ben je tevreden?

We vinden het fijn te merken als onze begeleiding prettig ervaren wordt: leuk als je het laat weten zodat we zo door kunnen gaan! We zetten ons samen in voor goede kwalitatieve zorg en een persoonlijke benadering. Mond tot mond reclame is voor ons heel belangrijk. Vertel het gerust door aan anderen waarom je zo blij was met ons. Als je een review voor ons wilt schrijven kun je dit doen via Google, Facebook, Zorgkaart Nederland of via onze Review pagina.

Ben je niet tevreden?

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje deskundig en prettig te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt. Hieronder lees je meer over het omgaan met een klacht.

1. Bespreek je klacht met je verloskundige

Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons, het liefste zo snel mogelijk. Maar ook als je er al een tijdje mee rond loopt. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten. Misschien kunnen we je geruststellen, onze zorg aanpassen of samen naar een andere oplossing zoeken.

2. Schakel een klachtenfunctionaris in

Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). De klachtenfunctionaris is onpartijdig en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Zij bespreken bijvoorbeeld waarover je ontevreden bent en wat je zou willen bereiken met jouw klacht. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Neem contact op met een klachtenfunctionaris via klachtverloskunde.nl